dinsdag 23 september 2014

Een nieuw begin

Welkom op mijn blog! Leuk dat je me gevonden hebt en dat je me wilt lezen.
Op deze blog gun ik jou een kijkje in mijn leven. Mijn leven als echtgenote, moeder, christen, huisvrouw en nog heel veel andere plakkertjes die ik zo af en toe opgeplakt heb of krijg.
Je zult kunnen lezen over mijn strijd die huishouden heet, over (verantwoorde) keuzes die ik af en toe moet en wil maken op het gebied van geld, milieu en andere dingen in mijn leven en over de leuke en lastige dingen van de topbaan die opvoeder heet, met zo af en toe een (diepgravende) hersenspinsel over mijn geloof, de politiek of de maatschappij.

Op dit moment ben ik (nog) een fulltime huismoeder. Veel van mijn leven speelt zich dan ook af rond en in huis. Waarvan ik toch wil proberen om dat niet alleen een huis te laten zijn, maar ook een echt thuis voor ons hele gezin. Een mooie droom denk ik zo. Ik voel me in elk geval thuis in dit huis en ik vind het leuk als je dit (t)huismusje wilt volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten